Nytt pennskrin 8-)

Idag fick jag ett nytt fint pennskrin av pappa :-) Det är från Gucki (jag vet att det står Gucci på men det uttalas Gucki, för er som inte vet) så jag är jättenöjd! Han har varit i Florens över dagen och köpte den till mig där.
Perfekt pennskrin ;-)
Man kan även experimentera med andra föremål att ha i pennskrinet, och som ni ser testade jag min mobil, en tejprulle samt ett kautschuk.
Den här gången tog jag med mitt digipass. Som ni märker är det här skrinet perfekt att lägga viktiga saker i. Ett tips är att fylla det med exempelvis mobil, pengar, nycklar och busskort och ta med på fest. Allt är lättåtkomligt och komprimerat till en punkt. Dessutom ser det snyggt ut med Guckimärket på locket. Jag älskar att testa nya saker med föremål och använda dem till saker som är bortom deras egentliga syfte. Man lever bara en gång, så det gäller att vara innovativ när man kan och ta vara på alla chanser man får. Ni vet ju hur det latinska ordspråket lyder: Carpe diem! Så ut och lev livet nu och fånga dagen ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0