Lillördag (onsdag)

Hej! Läget är såhär: Jag har suttit med ett väldigt ansträngande sudoku hela kvällen och jag lovade mig själv att bli helt klar till klockan 23:59. Testet var upplagt som en utmaning för mig själv. Jag älskar att sätta upp nya mål och utmaningar för att pröva min disciplin. Parallellt med testet hade vi i klassen en biokemi-inlämning som också skulle vara klar 23:59, vilket tyvärr krockade med sudokut :-/. Jag hade naturligtvis velat göra biokemin också, eftersom jag älskar att lära mig nya saker, men man måste prioritera och nu hade jag planerat in sudokutestet flera veckor i förväg, så det kom ju först. Nu ska jag belöna mig själv med en utgång :-). Tyvärr vill ingen gå med mig, men jag älskar att vara i mitt eget sällskap så jag ska göra stan osäker för mig själv.
För att orka med sudokut har jag druckit sju koppar kaffe så jag är lite spidad nu. Taggar så mycket inför utgången!
*Fniss*! Ni kanske inte visste det, men jag blandade i lite vodka i kaffet för att få maximal taggningseffekt! Hoppas på hemsläp ikväll (aka sällskap till dörren). Wish me luck guys!

Kommentarer
Postat av: Bea (lite för taggad läsare)

Åh vilken superkväll Karro! Lycka till med biffarna där ute!

2012-05-17 @ 10:16:37
Postat av: Charlie

LYCKA TILL KARRO!!!!

2012-05-18 @ 16:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0