Ingen mat hemma

Jag har ingen mat hemma. Det finns absolut inget ätbart överhuvudtaget. Det kanske är bra då jag är aeroman, men jag har börjat tvivla lite på den dieten på sistone. Jag får inte så mycket energy (energi) från luften som jag behöver, dvs 1500 kcal om dagen. Därför gör jag vissa undantag ibland och äter någonting annat.
Jag hittade visserligen ett knippe vita sparrisar men jag är inte helt övertygad...
De var hårdare än jag trodde. För att få ner dem behöver jag något mjukgörande som gör att de slinker ner utan konstigheter.
Turligt nog hittade jag en burk rostad lök! Nu blir inte sparrisarna helt ensamma i magen och de slinker nog ner lätt som en plätt. Ser fram emot en läcker ( dock sen :-/ ) lunch nu. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0