To smile without lips (Att le utan läppar)

Ska snart kila iväg till plugget, men först ska jag lära er hur man ler utan att visa läpparna. 
Dra ut underläppen. Lufta. Det ska bli så torrt det går. du som inte har tålamod kan torka av med en tröja eller något.
När det är så torrt det går lyfter du upp läppen.
Du använder båda händerna för att liksom vika in den mot tandköttet.
När du vikt in underläppen drar du snabbt in överläppen på samma sätt. Här behövs inga händer. För mig gick det steget så fort, så jag kunde tyvärr inte visa på bild hur jag bar mig åt. Men i alla fall, här ovan ser ni resultatet! Imorgon går jag igenom hur man ler med bara tandköttet.

Kommentarer
Postat av: Charlie

Asså jag dör!!!!!!!!!!!!!!! Bästa bilden någonsin Cottlish

2012-04-24 @ 20:01:12
Postat av: elsa

hahahhahaha looooool

2012-04-26 @ 20:43:54
URL: http://elouties.blogg.se/
Postat av: filippa

hej cottenochkarro jag har för liten underläpp för att vika in den är jag normal? =(

2012-04-27 @ 20:44:54
Postat av: k4rro

Hej Filippa,



Ja, du är normal. Att vika in underläppen är en skön konst som inte alla behärskar. Men här kommer ett hett tips: dra lite i underläppen varje dag så ska du se att den töjer ut sig!

2012-04-27 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0