Ser ni vad det är?

Ser ni vad det är?
Haha det var en purjolök. Jag ska gå på en diet nu endast bestående av grönsaker och vatten.
Äh, jag skojar bara förstår ni väl ;-)
Jag ska bli aeroman. Det betyder att man bara lever på luft. Dessutom ska jag träna jättemycket, för att se hur min kropp anpassas till omständigheterna. Jag älskar ju att experimentera med min kropp och min disciplin. Min kropp är oerhört flexibel, vilket gör att jag kan överleva nästan vilka påfrestningar som helst. Hittills har jag bland annat provat att leva bara på kost innehållande kolhydrater, fett, proteiner, vitaminer och olika mineraler. Det var förstås jobbigt de första tre åren, men de senaste femton åren har det flutit på bra och jag har vant mig :-) Nu ska jag som sagt prova på något jag inte gjort tidigare - bli aeroman. Det är svårt men det kommer att gå. Följ min kropps utveckling mot de rådande kroppsidealen här på bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0