10 saker ni inte visste om mig (Karro)

1. Jag gillar att visa tampongsnöret när jag badar
2. Jag brukar ibland skaka pattarna så att läraren ser
3. Jag brukar väcka mamma och pappa genom att låtsas att jag är en katt
4. Jag brukar sticka ut huvudet genom fönstret och vråla "god natt" varje kväll klockan nio till hela grannskapet
5. Jag brukar ragga på killar genom att gapa
6. Jag kallar mig själv "en annan" istället för "jag" när jag pratar
7. Jag kan inte titta vuxna i ögonen
8. Jag svarar aldrig när jag blir tilltalad
9. Jag tycker att det är skönare att lägga mig ned i ankarliften och bli släpad uppför backen. Folk frågar om jag behöver hjälp, men jag svarar såklart inte
10. Så fort någon ska någonstans brukar jag fråga om jag får följa med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0