Vad jag har haft för mig de senaste dagarna.

Anledningen till att jag inte bloggat de senaste dagarna är för att jag har varit upptagen med att ta det lugnt. Sedan har jag inte varit lika inspirerad som vanligt och inte haft varken orken eller lusten att blogga nu när Karro är i Åre :-(. Har velat insupa känlsan av frihet till fullo. Har bara gjort saker som jag mår bra av.

Jag har tagit ett långt och avslappnande bad.

Självklart med mitt favoritschampoo och balsam.

Jag har tagit en uppfriskande långpromenad. Då det var kallt ute hade jag dubbla mössor.
På språng.

Har fixat naglarna. Både klippt och målat. Färgen denna gång blev sofistikerad guldskimrande gröngul. Helt klart en ny favorit i vår.

Jag har ätit en smaskig kiwi.

Det var riktigt gott.

Jag hade ingen gurka hemma. Så som det gamla ordspråket säger, man tager vad man haver.
Det funkar minst lika bra med kiwi som med gurka. Riktigt fräscht.
Har legat och vilat och låtit tankarna flöda på olika ställen i mitt rum. Här i soffan.
'
Här i sängen på mitt vackra överkast som jag alltid mår extra bra av när jag ser.

Det var riktigt bekvämt ska ni veta.

Jag har smörjt in mig med body lotion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0