Instruktionsbilder till struthåret

Jag har fått mycket frågor till hur jag har gjort mitt struthår. Så här kommer en instruktion.
Du behöver: en flaska av något slag, tofs, hår (fett hår underlättar). Du börjar med att ställa flaskan på huvudet.
Sedan tar du upp hår och tar över den.
Mer hår.
När allt hår är uppe tar du och trär på tofsen.
Och voíla. Redo för utgång. 
Fast jag tror jag inte jag ska på fest ikväll iallafall. Det lockar mycket mer att åka hem till fina Edvard. Vi är vänner igen.

Kommentarer
Postat av: Britta

Tack Cotten! Jag ser nu att jag kan lägga till ytterligare en dimension i denna frisyr. Eftersom mitt hår inte är lika fylligt har jag tagit en jättefin Muranoglasflaska som ger en färgklick som sticker fram i gluggarna. Tack!

2011-01-14 @ 22:54:50
Postat av: cotten

bra idé! du har kommit in i det kreativa tänket! fortsätt så!

2011-01-15 @ 15:56:18
URL: http://cottenochkarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0