Gick loss i pappas garderob.

Man har så kul.

Kommentarer
Postat av: Britt

Tack för tipsen tjejer! Jag om mina kompisar försöker hitta nya tips för hur vi ska klä oss och er blogg är riktigt frän. Jag pratade nyss med min vännina Anna. Henne lärde jag känna när vi flyttade in i samma port andra mars 1953. Hon sa nämligen att er blogg var särskilt bra för oss äldre som vill vara lite hipp. Och "Voilà!" som man säger i Frankrike så hittade Anna er blogg.



Jag har följt den ett tag nu och tycker särskilt mycket om er leopardoutfit. Den var min favorit tills nu det vill säga, för nu vet jag vad jag ska göra med Gunnars gamla kalsonger! Jo, Gunnar var, och förblir, min man men han dog nämligen i september. Det har varit svårt utan honom. Jag kämpar på men den här klädseln är helt perfekt för mig! Jag behöver aldrig vara långt ifrån Gunnar nu, han kan följa med mig överallt. Tack Karro, och riktigt fint skärp! Det är riktigt chic!

2011-01-09 @ 23:08:37
Postat av: Britt

Jag har följt den ett tag nu och tycker särskilt mycket om er leopardoutfit. Den var min favorit tills nu det vill säga, för nu vet jag vad jag ska göra med Gunnars gamla kalsonger! Jo, Gunnar var, och förblir, min man men han dog nämligen i september. Det har varit svårt utan honom. Jag kämpar på men den här klädseln är helt perfekt för mig! Jag behöver aldrig vara långt ifrån Gunnar nu, han kan följa med mig överallt. Tack Karro, och riktigt fint skärp! Det är riktigt chic!

2011-01-09 @ 23:10:24
Postat av: Britt

Jag har följt den ett tag nu och tycker särskilt mycket om er leopardoutfit. Den var min favorit tills nu det vill säga, för nu vet jag vad jag ska göra med Gunnars gamla kalsonger! Jo, Gunnar var, och förblir, min man men han dog nämligen i september. Det har varit svårt utan honom. Jag kämpar på men den här klädseln är helt perfekt för mig! Jag behöver aldrig vara långt ifrån Gunnar nu, han kan följa med mig överallt. Tack Karro, och riktigt fint skärp! Det är riktigt chic!

2011-01-09 @ 23:11:23
Postat av: Britt

Jag har följt den ett tag nu och tycker särskilt mycket om er leopardoutfit. Den var min favorit tills nu det vill säga, för nu vet jag vad jag ska göra med Gunnars gamla kalsonger! Jo, Gunnar var, och förblir, min man men han dog nämligen i september. Det har varit svårt utan honom. Jag kämpar på men den här klädseln är helt perfekt för mig! Jag behöver aldrig vara långt ifrån Gunnar nu, han kan följa med mig överallt. Tack Karro, och riktigt fint skärp! Det är riktigt chic!

2011-01-09 @ 23:12:36
Postat av: Britt

Jag har följt den ett tag nu och tycker särskilt mycket om er leopardoutfit. Den var min favorit tills nu det vill säga, för nu vet jag vad jag ska göra med Gunnars gamla kalsonger! Jo, Gunnar var, och förblir, min man men han dog nämligen i september. Det har varit svårt utan honom. Jag kämpar på men den här klädseln är helt perfekt för mig! Jag behöver aldrig vara långt ifrån Gunnar nu, han kan följa med mig överallt. Tack Karro, och riktigt fint skärp! Det är riktigt chic!



Nu har jag försökt att skicka det här tre gånger! Håller tummarna att det fungerar den här gången

2011-01-09 @ 23:16:12
Postat av: Britt

Jag har följt den ett tag nu och tycker särskilt mycket om er leopardoutfit. Den var min favorit tills nu det vill säga, för nu vet jag vad jag ska göra med Gunnars gamla kalsonger! Jo, Gunnar var, och förblir, min man men han dog nämligen i september. Det har varit svårt utan honom. Jag kämpar på men den här klädseln är helt perfekt för mig! Jag behöver aldrig vara långt ifrån Gunnar nu, han kan följa med mig överallt. Tack Karro, och riktigt fint skärp! Det är riktigt chic!



Nu är det fjärde gången jag försöker! Jag börjar att förlora hoppet om att ni ska få mina fina ord! Ack så synd.

2011-01-09 @ 23:19:07
Postat av: Britt

Jag har följt den ett tag nu och tycker särskilt mycket om er leopardoutfit. Den var min favorit tills nu det vill säga, för nu vet jag vad jag ska göra med Gunnars gamla kalsonger! Jo, Gunnar var, och förblir, min man men han dog nämligen i september. Det har varit svårt utan honom. Jag kämpar på men den här klädseln är helt perfekt för mig! Jag behöver aldrig vara långt ifrån Gunnar nu, han kan följa med mig överallt. Tack Karro, och riktigt fint skärp! Det är riktigt chic!



Femte gången gillt! Det här med Internet är bra krångligt, men jag tror ni tjejer förstår. Man får kämpa på!

2011-01-09 @ 23:21:08
Postat av: Anonym

Jag har följt den ett tag nu och tycker särskilt mycket om er leopardoutfit. Den var min favorit tills nu det vill säga, för nu vet jag vad jag ska göra med Gunnars gamla kalsonger! Jo, Gunnar var, och förblir, min man men han dog nämligen i september. Det har varit svårt utan honom. Jag kämpar på men den här klädseln är helt perfekt för mig! Jag behöver aldrig vara långt ifrån Gunnar nu, han kan följa med mig överallt. Tack Karro, och riktigt fint skärp! Det är riktigt chic!



Sjätte gången jag försöker med det här. Ack gode Gud, vill Han inte att jag ska få framföra min tacksägelse till dessa två goda flickor. Synd!

2011-01-09 @ 23:23:24
Postat av: Britt

Det var britt på sista också, det här med internet är krångligt!

2011-01-10 @ 00:13:01
Postat av: cotten

hahahahahahahaahahaa eddi

2011-01-10 @ 08:34:10
Postat av: karro

HAHAHa eddi nu har du postat det där åtta ggr, bra!!

2011-01-10 @ 15:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0