COLDPLAY


Sitter och myser i min Coldplaytröja samtidigt som jag lyssnar på Coldplay. Jag älskar Coldplay mer än någonting annat på denna jord. Det kan omöjligt finnas någon som älskar dem mer än jag. Många tror nog det, att de älskar Coldplay mer än jag, men så är det inte. Jag är deras största fan. Jag kan alla deras låtar utantill och brukar alltid lyssna på Coldplay när jag har mycket känslor inom mig som behöver sättas ord på. Jag ska gifta mig med Chris Martin om några år. Bara jag får träffa honom så att han kan få se hur stort fan jag är och hur mycket jag älskar honom så kommer han ge mig samma kärlek tillbaka. Det vet jag.

Kommentarer
Postat av: agg

för det första - vart fick du din coldplay tröja ifrån?! vill ha!!!

för det andra så är jag deras största fan

2011-04-05 @ 12:24:26
URL: http://agnesleblanc.myshowroom.se
Postat av: cotten

fick den av chris martin. och nej det är du inte. du kan omöjligt vara det.

2011-04-05 @ 20:11:13
Postat av: Anonym

OH WAIT HONEY!

du älskar nog inte coldplay mer än mig, jag lovar dig :)

2011-04-10 @ 22:57:07
Postat av: jessica

OH WAIT HONEY!

du älskar nog inte coldplay mer än mig, jag lovar dig :)

2011-04-10 @ 22:57:56
URL: http://jesssiiielle.blogg.se/
Postat av: lillebror

Lycka till! :)

2011-06-08 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0