Veckans tips


Här är Armin. Armin går i min klass. Jag är så glad över att jag har lärt känna en så underbar person som han är. Och jag är honom evigt tacksam för hans användbara tips och visdomsfulla citat. Veckans tips kommer från honom.
- Ta med dig en matlåda till skolan och fyll med mat. Tejpa med tejp runt lådan så att inget rinner ut. Du är nu redo för en runda på stan eller vad det nu är för äventyr du vill ge dig ut på (träna i Armins fall), utan att behöva betala en förmögenhet för en lunch som ändå inte kommer upp till skolmatens nivå. Bara att slå dig ner på närmaste parkbänk eller busshållplats och börja kalaset.

Om du inte nöjer dig med en låda, ta då med en eller flera ICA-kassar (NK-påsar för er som vill vara lite mer classy) till skolan som du då fyller med mat. Detta kan räcka till en eller flera middagar för hela din familj.

Tack Armin. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Corre

Hört att Armin lärt sig det där av sin pappa.... aka katten i klassen

2010-12-17 @ 18:06:55
Postat av: Talesman för klassen

alla vet att Armin är pappan i klassen

2010-12-17 @ 20:05:55
Postat av: lillebror

måste prova!!!

2010-12-18 @ 11:16:01
Postat av: oscar

armin dude! du är max svans!

2010-12-18 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0